Alicja Pasternak

Moje dotychczasowe doświadczenie zawodowe i kompetencje zdobyłam w agencjach doradztwa personalnego oraz prywatnych placówkach edukacyjnych. O mnie? Sekretarka, asystentka, specjalistka HR i obsługi klienta. Po latach pracy na etacie i jednoczesnym szkoleniu się ostatecznie zdecydowałam się na rozpoczęcie pracy na własny rachunek. Obecnie mogę służyć pomocą w zakresie budowania stron internetowych, wykonywaniu transkrypcji czy wykonaniu grafik na potrzeby social mediów. Sprawdź jakie zadania możesz mi przekazać.

Moja praca w charakterze wirtualnej asystentki gwarantuje dużą samodzielność w działaniu, ale też wymaga nieustannej nauki i dotrzymywania kroku wciąż rozwijającym się technologiom. Lubię szukać nowych rozwiązań usprawniających pracę zawodową, ale i codziennie życie. Możesz mieć pewność, że Twoją firmę potraktuję jak własną, a zlecone obowiązki wykonam z najwyższą starannością. 
Prywatnie swój wolny czas dzielę sprawiedliwie pomiędzy rodzinę i przyjaciół, naukę języków obcych, czytanie powieści historycznych i nakłanianie do praktykowania minimalizmu wszystkich, którzy chcą o tym słuchać ;-).

Odbyłam liczne kursy doskonalące mnie w tym, co robię. Listę moich szkoleń i certyfikatów znajdziesz na moim profilu LinkedIn.

Porozmawiajmy
o Twojej firmie