Transformacja procesu tworzenia wideocastu

Tło

Klient, poszukujący wsparcia przy tworzeniu treści marketingowych (transkrypcje, edycja strony WordPress), zdecydował się na współpracę ze mną. Głównym celem klienta było poprawienie i usprawnienie tworzenia treści towarzyszących wideocastowi, co miało przyczynić się do zwiększenia jego jakości oraz zaangażowania odbiorców. Perfekcjonistyczne podejście klienta do tworzenia treści przy jednoczesnym ograniczeniu zasobów (czas), zaowocowało decyzją o poszukiwaniu zdalnego specjalisty i nawiązaniem współpracy z moją marką asystencką.

Wyzwania klienta

Klient tworzył treści związane z produkcją podcastu samodzielnie, przy pomocy narzędzi automatycznej transkrypcji mowy. Nieusatysfakcjonowany rezultatami (liczne, błędy, konieczność ręcznej korekty tekstów, żmudna implementacja tekstu na stronę www) zdecydował się na znalezienie wsparcia w tworzeniu transkrypcji i napisów do wideocastu oraz implementacji treści tekstowych na stronę www.

Cele współpracy

  1. Optymalizacja procesu tworzenia treści związanych z wideocastem.
  2. Zwiększenie efektywności pracy dzięki profesjonalnemu wsparciu.
  3. Odciążenie klienta w wykonywaniu prostych, powtarzalnych prac pochłaniających czas.

Proces i realizacja

Dzięki naszej współpracy klient odnotował znaczną poprawę w procesie tworzenia treści, co nie tylko przyspieszyło produkcję, ale także poprawiło jakość finalnych produktów oraz przyczyniła się do poprawy regularności publikacji wideocastu. Szybkość reakcji na potrzeby i sugestie pozwoliła na bieżąco dostosowywać treści do oczekiwań i preferencji odbiorców.

Rezultat i wnioski

Oddelegowanie prac związanych z tworzeniem napisów do wideo i implementacją transkrypcji na witrynę www okazało się dużym odciążeniem dla klienta. Dzięki mojemu wsparciu udało się uwolnić około 20 godzin miesięcznie, które klient mógł przeznaczyć na rozwój swojej firmy oraz zobowiązania pozazawodowe. Korekta, redakcja tekstu, a następnie implementacja napisów do wideo i na stronę www dała klientowi pewność, że jego treści spełniają wymogi techniczne (YouTube) i najwyższe standardy jakości i dostępności.

Klient, zadowolony ze współpracy z moją marką, już po pierwszym miesiącu wsparcia online zdecydował się na  długoterminową współpracę. W referencjach podkreśla, że we współpracy z moją marką najbardziej ceni sumienność, rzetelność i szybkość reakcji.

Scroll to Top