Transformacja procesu tworzenia wideocastu
Tło
Klient, poszukujący wsparcia przy tworzeniu treści marketingowych (transkrypcje, edycja strony WordPress), zdecydował się na współpracę ze mną. Głównym celem klienta było poprawienie i usprawnienie tworzenia treści towarzyszących wideocastowi, co miało przyczynić się do zwiększenia jego jakości oraz zaangażowania odbiorców. Perfekcjonistyczne podejście klienta do tworzenia treści przy jednoczesnym ograniczeniu zasobów (czas), zaowocowało decyzją o poszukiwaniu zdalnego specjalisty i nawiązaniem współpracy z moją marką asystencką.
Wyzwania klienta
Cele współpracy
- Optymalizacja procesu tworzenia treści związanych z wideocastem.
- Zwiększenie efektywności pracy dzięki profesjonalnemu wsparciu.
- Odciążenie klienta w wykonywaniu prostych, powtarzalnych prac pochłaniających czas.
Proces i realizacja
Rezultat i wnioski
Oddelegowanie prac związanych z tworzeniem napisów do wideo i implementacją transkrypcji na witrynę www okazało się dużym odciążeniem dla klienta. Dzięki mojemu wsparciu udało się uwolnić około 20 godzin miesięcznie, które klient mógł przeznaczyć na rozwój swojej firmy oraz zobowiązania pozazawodowe. Korekta, redakcja tekstu, a następnie implementacja napisów do wideo i na stronę www dała klientowi pewność, że jego treści spełniają wymogi techniczne (YouTube) i najwyższe standardy jakości i dostępności.
Klient, zadowolony ze współpracy z moją marką, już po pierwszym miesiącu wsparcia online zdecydował się na długoterminową współpracę. W referencjach podkreśla, że we współpracy z moją marką najbardziej ceni sumienność, rzetelność i szybkość reakcji.